نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»
نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»

دوستت دارم




اگر یک روز از زندگی من باقی مانده باشد




از هر جای دنیا چمدان کوچکم را می بندم راه می افتم




ایستگاه به ایستگاه




مرز به مرز




پیدایت می کنم ، کنارت می نشینم




بهت میگم تا بی نهایت دوستت دارم

جهان درانتظارتوست




ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت




دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت



تا کی غروب جمعه ببینم که مادرم



یک گوشه بغض کرده که این جمعه هم گذشت



مولا ، شمار درد دلم بی نهایت است .



تعداد درد من به خدا از رقم گذشت

                                           

ღ♥ღ این روزها حواست بیشتر به من باشد ღ♥ღ


«به نام خودت»

این روز ها بیشتر حواست به من باشد ...

می گویند بزرگترین شکست، از دست دادن ایمان است ... حواست باشد که من شکست نخورم ...

من هنوز هم تو را به نام قاضی الحاجات می خوانم، حتی اگر همه التماس هایم را نادیده بگیری ...

هنوز هم تو را ارحم الرحمین می دانم، حتی اگر اینهمه سخت بگیری ...

هنوز هم ... تو همان خدایی ... اما من ...

مگذار که از دست بروم عزیز دلم ...

من امیدم به توست ... برای دلم امن یجیب بخوان ... امن یجیب بخوان تا آرام شود این مضطر  ...

چه سخت است صبوری در برابر حکمتت ...



نمی دانم اگر اعتقادم به تو نبود این روزها را باید چگونه می گذراندم ... چقدر خوب است که تو هستی خدا ...