نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»
نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»

ღ♥ღ این روزها حواست بیشتر به من باشد ღ♥ღ


«به نام خودت»

این روز ها بیشتر حواست به من باشد ...

می گویند بزرگترین شکست، از دست دادن ایمان است ... حواست باشد که من شکست نخورم ...

من هنوز هم تو را به نام قاضی الحاجات می خوانم، حتی اگر همه التماس هایم را نادیده بگیری ...

هنوز هم تو را ارحم الرحمین می دانم، حتی اگر اینهمه سخت بگیری ...

هنوز هم ... تو همان خدایی ... اما من ...

مگذار که از دست بروم عزیز دلم ...

من امیدم به توست ... برای دلم امن یجیب بخوان ... امن یجیب بخوان تا آرام شود این مضطر  ...

چه سخت است صبوری در برابر حکمتت ...



نمی دانم اگر اعتقادم به تو نبود این روزها را باید چگونه می گذراندم ... چقدر خوب است که تو هستی خدا ...

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 06:41 ب.ظ http://tandiiis.blogsky.com/

200000000000

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد