نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»
نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»

دیگر باید متولد شوی ، به دنیا بیا ..!!!




در دلم بزرگ شده ای
حجم دوست داشتنت آنقدر زیاد شده
که دیگر در دلم نمی گنجی ..!!!

من هر روز پا به ماه تر می شوم
از بس شبها پا به پای ماه،
تو را نگاه می کنم
با مقیاس ماه می سنجم تو را
هر شب ماه تر از شب قبل می شوی
کامل و کامل تر
دیگر باید متولد شوی ، به دنیا بیا ..!!!

تقصیر من نیست که دلتنگم
دل است دیگر
آنقدر عشق را در خودش بزرگ می کند
که روز به روز تنگ تر و تنگ تر می شود






نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 09:34 ق.ظ http://tandiiis.blogsky.com/

ای جان. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد