نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»
نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»

باتو هستم سهراب..!!؟؟


باتو هستم سهراب..!!؟؟
توکــه گــفتی " گل شبدر چه کــم از لاله ی قــرمز دارد...!!؟؟ "
راستـــ میگویی تو...!! چه تفاوت دارد ؟؟ !! قفس تنگ دلـــــــم خــالی از کس باشـد یا به قول تو پــر از نــــــــاکــــس و کــــرکـــــــس باشــد..!!..
من نه تنها چشــمم، واژه را هم شسـتم..!!...فکر را، خاطره را، خواب یک پنجره را، زیر بــارانــــ بردم..!! چترهارا بستــــم..مــن به ایـــــــــــن مردمـــــ شــهـــر پـــیـــوســـتــم..!!!
مــن نوشتم همه ی حــرف دلم، آرزو کردم و گفتم که هوا، عـــشــق، زمــین، حال مــن اســت..!! ولی افسوس نشــد..!!
زیر باران من نه عــــــــــــاشـــق دیدم.. نه که حتی یکـــــ دوستـــــ..
زیر باران من فقط خــیـــس شدم..!!
بــــاز هـــم میگـــویی چــشــم هارا باید شــســت..!!؟؟؟؟؟؟؟   
جور دیگــر بایــد دید..!!؟؟؟



نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 11:59 ب.ظ

روحش شاد خیلی بزرگ بود. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد