نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»
نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»

نادرحبیب الهی«ریش سفید»

آیا ما واقعا شیعه علی علیه السلام هستیم ؟

آیا ما واقعا شیعه علی علیه السلام هستیم ؟

امام کاظم (ع) می فرمایند:

اگر شیعیانم را زیرو رو کنم جز ادعا چیزی دیگری ندارند
اگر آنان را آزمایش کنم سر از ارتداد در آورند
واگر ایشان را تصفیه نمایم از هزار نفر جز یک نفر خالص وبی غش نباشد !
واگر غربالشان کنم با من جز خواص و نزدیکانم نمانند !

فراوانند افرادی که بر پشتی ها تکیه می زنند و میگویند :
ما شیعه علی (ع )هستیم !
شیعه علی علیه السلام کسی است که :
کردارش گواه رفتارش باشد !

(( روضه کافی ج 1 ص 471 ))

نظرات 1 + ارسال نظر
sahar پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 05:30 ب.ظ http://fars.fr.cr/

سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
افتخار میدین پیش منم بیاین
65188

سلام.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد